14 Şubat 2013 Perşembe

MINI CANON'LU SEVGILILER GUNU PASTASI




Bu pasta Antalya'dan fotoğraf çekmeyi çok seven erkek arkadaşı için çok tatlı bir bayan müşterim tarafından sipariş verildi.Her anını tek tek fotoğraflamamı isteyerek pasta ve kurabiyelerin yapım aşamasını adeta adım adım titizlikle izledi.Erkek arkadaşı İzmir'deydi ama pastayı yine de kargoyla göndermemi çünkü sürpriz olmasını istedi.İlk defa  kargoyla pasta göndermem istendiği için çok tereddütlüydüm aslında ama elimden geldiğince çok iyi paketledim ve gayet iyi durumda sahibine ulaşmış.Bu da beni de siparişi veren tatlı Zeynep Hanımı da çok mutlu etti tabii ki pastanın sahibi Tuna beyi de çünkü o pasta ve kurabiyelerimizi görmekle kalmadı tatma şansı da bulabildi :) Yani artık kısa mesafelere eğer riski göze alabilirseniz kargoyla da küçük pastalarımızı gönderebiliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder